You need to sign in to do that
Don't have an account?

Certificate error when trying to login -
Secure Connection Failed
somename.test.cs1.force.com uses an invalid security certificate.
The certificate is only valid for the following names:
*.force.com , *.secure.force.com , *.na0.force.com , *.na0.visual.force.com , *.na1.force.com , *.na1.visual.force.com , *.na2.force.com , *.na2.visual.force.com , *.na3.force.com , *.na3.visual.force.com , *.na4.force.com , *.na4.visual.force.com , *.na5.force.com , *.na5.visual.force.com , *.na6.force.com , *.na6.visual.force.com , *.na7.force.com , *.na7.visual.force.com , *.ap0.force.com , *.ap0.visual.force.com , *.eu0.force.com , *.eu0.visual.force.com , *.cs0.force.com , *.cs0.visual.force.com , *.cs1.force.com , *.cs1.visual.force.com , *.cs2.force.com , *.cs2.visual.force.com , *.cs3.force.com , *.cs3.visual.force.com , *.cs4.force.com , *.cs4.visual.force.com , *.na0.content.force.com , *.na1.content.force.com , *.na2.content.force.com , *.na3.content.force.com , *.na4.content.force.com , *.na5.content.force.com , *.na6.content.force.com , *.na7.content.force.com , *.ap0.content.force.com , *.eu0.content.force.com , *.cs0.content.force.com , *.cs1.content.force.com , *.cs2.content.force.com , *.cs3.content.force.com , *.cs4.content.force.com
(Error code: ssl_error_bad_cert_domain)
* This could be a problem with the server's configuration, or it could be someone trying to impersonate the server.
* If you have connected to this server successfully in the past, the error may be temporary, and you can try again later.
Or you can add an exception*
I got the above in the browser,any ideas?
All Answers
The certificate for sandbox is invalid.
Just add an exception in your browser.